Näkyvyys Pörssin kanavissa

Pörssi ry:n viestintäkanavia seuraavat paitsi pörssiläiset, myös muun muassa yhteistyöyritysten edustajat, alumnit, potentiaaliset hakijat sekä paikallisten ja muiden kylterikaupunkien ainejärjestöjen opiskelijat. Viestintäkanavissamme keskitymme laadukkaaseen sisältöön, joka herättää kiinnostusta laajassa opiskelijajoukossa sekä muissa sidosryhmissä paikallisesti ja ympäri Suomen.

Yhteistyöyrityksillemme tarjoamme monipuolisia näkyvyysmahdollisuuksia etenkin ulkoisissa viestintäkanavissamme. Yritysten välittämien tiedotteiden jakamisen sekä mainostilan tarjoamisen lisäksi tuotamme itse runsaasti yritysyhteistyöhön liittyvää sisältöä. Pyrimme siihen, että näkyvyys kanavissamme rakentaa yrityksistä opiskelijaystävällistä mielikuvaa ja lisää yritysten tunnettuutta tulevaisuuden osaajien silmissä.

Pörssikurssi

Pörssi julkaisee omaa lehteään Pörssikurssia viidesti vuodessa painosmäärän vaihdellessa 200-300 kappaleen välillä. Tämän lisäksi lehteä on myös mahdollisuus lukea sähköisesti. Verkkojulkaisulla on numerosta riippuen 400-1200 lukukertaa. Yritykset näkyvät Pörssikurssissa pääasiassa mainoksina. Monipuolisen mainostilan lisäksi yritykset voivat toimittaa lehteen myös artikkelin haluamastaan teemasta. Yritysten toimittamien sisältöjen lisäksi pörssiläiset kirjoittavat lehteen yritysvierailuista ja muista yritysten kanssa toteutuneista tapahtumista.

Blogi

Pörssin blogissa kirjoitetaan opiskelijan arkeen liittyvistä asioista, erilaisista tapahtumista, työelämästä, vaihto-opiskelusta sekä hallituksen ja jaostojen toiminnassa. Yhteistyöyritysten on myös mahdollista tuottaa itse sisältöä blogin lukijoille Vieraskynä-osion kautta. Uusia blogitekstejä jaetaan Pörssin Facebook-sivulle.

Sosiaalinen media

Pörssi näkyy ja kuuluu monissa sosiaalisen median kanavissa, kuten Facebook, Instagram ja Snapchat. Pörssin virallisella Facebook-sivulla on yli 2100 tykkääjää ja sivun julkaisut tavoittavat 1400-4000 henkilöä. Sivulle tehdään julkaisuja tapahtumista, uutisista, kuukausitiedotteista, pestihauista sekä uusista blogiteksteistä. Yhteistyöyrityksemme voivat markkinoida Facebook-sivuillamme esimerkiksi pörssiläisille sopivia työ- ja harjoittelupaikkojaan. Sivuilla julkaistaan myös postauksia uusista yhteistyökumppanuuksista sekä kiitoksena tapahtumayhteistyöstä.

Pörssin Instagram-tilillä julkaistaan pääasiassa tapahtumista otettuja laadukkaita valokuvia. Päivitämme noin 1100 seuraajaa keränneellä tilillemme kuvia erilaisilta yritysvierailulta ja muista yritysten kanssa yhteistyössä toteutuneista tapahtumista. Lisäksi yritysten on mahdollista saada toimittamansa valokuva ja terveiset näkyviin tilillemme sekä tuottaa omaa sisältöään esimerkiksi Instagram Storiesin takeovereiden kautta.

Jäsenistön viikkotiedote

Toimitamme noin tuhat pörssiläistä tavoittavalle sähköpostilistallemme viikkotiedotteita, joissa informoidaan ainejärjestömme ajankohtaisista asioista ja jonka kautta välitetään eri sidosryhmien toimittamia viestejä. Yritykset voivat tiedottaa pörssiläisiä avoimista harjoittelu- ja työpaikoista sekä muista opiskelijoitamme kiinnostavista asioista ja tapahtumista.

Nettisivut

Nettisivumme toimivat tärkeänä jäsenistön tiedotuskanavana ja ovat suuressa roolissa myös muille sidosryhmille viestiessä. Pääyhteistyökumppanimme näkyvät nettisivuillamme logoina sekä etusivun bannereissa. Nettisivuiltamme löytyy myös Työpaikkapörssi, johon yritykset voivat toimittaa työ- ja harjoittelupaikkailmoituksiaan ilmaiseksi. Työpaikkapörssissä yritykset voivat myös tarjoat kandi- tai graduaiheita opiskelijoille.  Sivustolle on listattuna myös Sinisen Pörssin tarjoamat edut opiskelijoillemme, jotka on mahdollista saada näyttämällä ainejärjestömme tarraa.